İlk bloguma uzun zamandır yazmıyorum. Bu blogun Çok uzunsenelerdir bende. İlk reklam kazançlarımı bu siteden elde ettim. Sora çok boşladım. Ancak artık ara ara buraya uğramayı düşünüyorum.
Sizleri de beklerim. İlk yazım böyle bom boş bir yazı olacak. Okumasanız da olur. herhangi bir bilgi içermeyen gereksiz anaformozyozlardan oluşan bir yazı.
Senelerdir internet ile haşır neşirim. Burada bazı asıl sitemde yazmadığı işleri ekleyebilirim. Okuduğum kitapları filmleri.
Okumak istediklerimi özgürce yazabilirim. Neden olmasın. Bu fikirleri bu yazıyı yazarken edindim. Aslında yamak istediğim çok şey vardı asıl sitem jn7.net e ancak oranın bütünselliğini bozmamak için yamamıştım. Buraya eklememek için bir sebebim yok.
kısa kısa notlar bırakırı buraya.
Okuduğum ancak unutmak istemediğim önemli bilgiler olabiliri buraya.
Geçe heartstone battlegroundda kazandığım mükemmel oyunu fotolarını atarım buraya.
Olur bence
Neyse görüşürüz şimdi işler var.
Takipte kalın.